Ahad, 3 November 2013

GARNIER Sakura White


Rasanya dah setahun aku xguna apa2 produk kat muka ni (terutama cream2 ni lah) start tahu je preggy aku terus stop day cream night cream ni.....aku just pakai pencuci muka je..sian kulit aku kan xdapat makanan...hihihiii.....kalau keluar tu just tepek muka dgn bedak je...tp bedak arab yg tgh hot tu......memang ok lah bedak arab tu buat muka kita licin dan moist...

Nak dijadikan cerita sejak iklan Garnier ni keluar hari2 lah aku dok fikir samada nak try ke tak...berkali2 ni aku fikir....hihihi...akhirnya hari ini aku ajak juga En.Suami pergi Guardian beli benda ni...senyum2 bila dah dapat beli..(senyum sebab beli pakai duit En.Suami) kalau pakai duit sendiri kelat lah kot muka ni....harganya boleh tahan lah berbaloi dengan besarnya....

So,malam ni aku saja try...xsabaq nak tunggu esok siang..memang best, 1st try pon boleh rasa muka kita lembab,licin dan tak berminyak....tak sabar nak tunggu 4 week nak tengok dan rasai resultnya...nanti pas 4 week aku wat entry pasal Garnier Sakura White ni lagi ye....mana tau leh hilang bintik2 hitam dan kusam wajah aku yang dah lama tak makan ni....

Ok lah,sekian je cerita aku pasal Garnier ni....moga2 wajah aku pinkish lah pasni....

Terima Kasih kerana sudi singgah dan baca entry saya yang tak seberapa ni....love u olls.....

Tiada ulasan:

All right reserved to LalaChinta | Blog Design by Cik Jari Manis