Isnin, 4 November 2013

Kawan Baik Mama

Asalamualikum........

Alhamdulilah pagi ni cuaca agak sejuk....si kembar pon dah tido lena...jadi boleh lah mama m'entry sekejap sebelum meneruskan kerja-kerja rumah yang tak akan habis tu.....kalau tak memang senyap sunyi jelah blog mama ni kan..

Mama sesaja tengok2 album dlm fb mama tbukak lah album masa mama gie holida  dengan bestfrenz mama dari kecik sampai sekarang....haa..tengok lama tak kami berkawan memang bestfrenz lah kan....tetiba mama jadi rindu sangat kat bestfrenz ni...serius rindu sejak mama dah ada anak ni mama memang takda lepak dah dengan dorang..

Marilah kenal2 dengan kawan baik mama ni....yang cun2 dan gojes2 ni..... Bicara Hati Si Kanta Coklat dan Mommy As mama sayang sangat kat kawan baik mama ni..sayang ketat2...


gojeskan kawan baik mama ni
masa ni kat Danga Bay

Tq coz sudi reading my entry......  :)

3 ulasan:

huny madu berkata...

Awwwww buruknya i..! Malu la yanggggg

Lala Chinta berkata...

isshh gojes...muda remaja time ni...skg pon still muda remja lagi....comel...

Norhasniza Khalid berkata...

rindu laaaa...

All right reserved to LalaChinta | Blog Design by Cik Jari Manis